Ni més de 200 intel·lectuals de nostre senyor gloriós podran tombar-lo

Tot i que més de 200 intel·lectuals carregats de raons s’hi entestin no podran canviar les coses. Van tard, tot s’ha de dir, però aquest no és el problema. I jo, pobre de mi, que només sóc un pobre ga, gue, guionista de carrer… bé… de gran avinguda va! que treballo per l’HBO, –que no estamos tan mal!– no puc pas ara esmenar la plana a més de 200 intel·lectuals! Tan de bo que se’n surtin! Jo tampoc vull Garcia Albiol d’alcalde de la meva ciutat! Els dono tot el meu suport moral i tota la meva moral de suport. Repaseu els meus darrers posts.

Però el problema és diu 84 per cent, ara ja sabem la xifra exacta. En una piulada matinera el mateix Ferran Falcó ho explicava: “Assemblea del partit a Badalona 84% a favor de passar a l’oposició. A BDN, mana el partit.” Clar i català. Això que alguns ara em pregunten de i si… res! Ha passat el temps dels i sis…! És que si ara van el PSC i ICV-EUiA i el voten, Ferran Falcó haurà de dimitir immediatament, sinó li retiro la paraula! L’assemblea d’un partit i les seves decisions són sobiranes, no fotem!

Ara el debat es situa en un altre context. Albiol és ja de facto l’alcalde de Badalona no pas només per responsabilitat directa d’aquest 84 per cent, eh! No oblidem que molta gent de la nostra ciutat l’ha votat i que molts egos de responsables del PSC i d’ICV-EUiA, barrejats amb la seva poca o escassa capacitat de swing també hi tenen molt a veure. Molts d’ells se’n fotien del meu post: He tingut un somni! Ferran Falcó era l’alcalde! i ara van i em surten amb “i si…” I si, res. Dat i beneït. I en aquest altre context, una pregunta retòrica: Deixant a part el bon Jordi Ballesteros que ha fet tot el que ha pogut, els votants de CIU pensen el mateix que la seva assemblea de militants?

About Pep Mita

Guionista, contista, poeta

Posted on Juny 8, 2011, in badaleak, Badalona, CIU, Fent bullir l'olla, ICV-EUiA, Pep Mita, PSC and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentaris.

  1. ohhh que be… els intelectuals es preocupen de nosltres…
    ara ja dormo mes tranquil… ¡¡¡

    fer dos coses alhora no es aconsellable.. pero no volia deixar de dir el que penso.

    Pero que es un intel.lectual ? qui ho es ? qui ho determina ?

    Un cop resoltes aquestes questions
    On viuen ? han votat ? perque ara ?

    Seguent pas
    Val mes les seves 200 signatures que 200 vots d’ignorants ? (m’incloc)
    Si valen igual, que es pensen ?? Han fet mes ells per Badalona que el senyor que cada dia a le 5 del dematí ja està a plaça preparant la parada ¿?

    Next
    el 84 % ? quants son exactament ? val mes la seva opinio que la del 84% dels votants de Pomar ? ( per exemple)
    Aquest 84% de militants van votar abans o despres de saber que la decisio ja era un fet ?
    Si l’Albiol ho sabia desde el 23-M que importa el que pensin el 84% ?

    i mes ..
    heu vist empresaris en contra ?? els del carrer del Mar ¿? Els d’en Cueta ¿? El centre ¿? Progres ¿? han firmat algun manifest aquells petits empresaris dels que aixecan la finestra cada matí a les 7 ??

    a que ve aixó ¿? , doncs senyors, el PP ha guanyat i MOLTA gent que no està a favor, tampoc està tant en contra.
    I molta gent que ha votat ho haurà fet per motius que no son xenofobs…
    Com sabeu vosaltres el motiu del vot ¿?

    Heu vist programes ¿? Cony que hi ha moltes similituts…
    Veu sentir les primeres declaracions del PP despres de les eleccions ¿?

    Prou de menysprear als votants del PP , prou de dir als votants del PP per que han votat PP, prou de donar dircursus de moral, proa de creurès mes Badaloní que un altre.

    NO estic d’acord amb el que tots no esteu d’acord. Personalment li vaig enviar un misatge personal al Sr. Albiol dient-li que em preocupaba el que deia i sobretot el qué generava (divisio social, odi, racisme ) i aixó va ser en 11 Decembre de 2010, molt abans de les eleccions…

    Per tant ara toca seguir treballant per Badalona i potser ara caldrà mes esforç en quant a temes identitaris, llengua, cohesio,etc….pero si us plau una mica d’aquest seny que sempre en fem gala i menys por …

    Si una cosa m’ha agradat de la postura d’en Falcó es que HA PERDUT les ELECCIONS i no dubto que seguiran fent deina desde la oposiciò.

    I a aquests 200 , segur que la ciutat us necesita per tirar endavant , espero que aquesta iniciativa que trobo malament en el moment, serà bona durant els propers 4 anys, ara no ens desapareixeu fins el 2015 que serà un altre cop tard.
    I a veure si podeu ser 500 i no nomès “intelectuals” i no nomès d’algunes parts de Badalona…

    Gracies

  2. I els que posin el crit al cel.. crec que només EUiA ha posat una denuncia al respecte.

    Personalment, si hagués votat PP, que no ho he fet , tindria els meus motius:

    Castig al tripartit actual al ajuntament
    Castig com ha sigut general a tot catalunya i espanya al PSC- PSOE
    Per que soc catalá pero no independestista i ara crec que no toca perdrens en debats identitaris.
    Per que tinc un comerç i penso que la dreta es la única que pot animar a les empreses.
    Per que tinc un gitano-romanesos que venen droga al portal de casa meva.
    Per que en 4 anys he vist moltes vegades al Albiol pel barri.
    Per que vull un canvi d’ajuntament i CIU no es canvi a Badalona
    Per que m’han robat el meu bar 4 vegades en un any.
    Per que porto un any denunciant una empresa que aparca 4 furgonetes a la vorera i NINGU ho ha solventat.(cas real)
    Per que em preocupa que ajudin abans als immigrants que als de casa.
    Per que m’han multat per retolar en català el meu negoci quan tots els meus clients son castellanoparlants.
    Per que olbigan a parlar els meus fills en català i jo vull que parlin castellà.

    Si realmeent ens preoucpa la cohesio… doncs que en Falcó entri al govern amb l’Albiol i agafi les regidories responsables de la “cohesio”..

    no ????

  3. Olé, sr. Edjar S. Tejada. I jo tampoc l’he votat, però s’ha de practicar el seny i el respecte a la democràcia si es predica seny i respecte a la democràcia. Quan l’Albiol comenci l’acció que comencin la oposició, punt per punt i sensata. Allí segur que ens hi trobaran a molts. I el que el PP faci ben fet, que s’aplaudeixi. Així hi haurà política d’una santa vegada i no vodevil.

Deixa un comentari